PcTech heeft Mondzorgpraktijken van binnen gezien en weet wat u nodig heeft. Of u nu in een kleine, middelgrote, grote praktijk of op meerdere locaties werkt, de 3CX VoIP telefooncentrale is voor u onmisbaar.
U wilt dat uw praktijk telefonisch goed bereikbaar is en dat de patiënten snel en correct te woord worden gestaan. Met de klantvriendelijke 3CX VoIP telefooncentrale professionaliseert u uw praktijk.
Wat kan de 3CX VoIP telefooncentrale betekenen voor uw patiënten, uw medewerkers en het management?
Uw patiënt
- krijgt onmiddellijk aansluiting.
- hoort de inleidende tekst zoals “u bent verbonden met de Mondzorgpraktijk…”
- hoort op welke positie hij in de wachtrij staat: “er zijn nog … wachten voor u”
Wij richten de 3CX VoIP telefooncentrale naar uw eigen wensen voor u in.
- Wel of geen muziek tijdens de wachttijd.
- Wel of niet doorschakelen naar een gewenste persoon of afdeling.
- Aanmelden van nieuwe patiënten kunt u doorverwijzen naar uw website.
- Doorschakelen naar uw voicemail voor het achterlaten van een boodschap.
De baliemedewerker
- zien hoeveel bellers er in de wachtrij staan.
- krijgt op piekmomenten steun van een collega die de patiënten die in de wachtrij staan beantwoord op een andere pc.
- heeft de handen vrij voor het bedienen van de pc door het gebruik van handsfree apparatuur.
Praktijkmanagement
- U krijgt inzicht in het in-en uitgaande telefoonverkeer én in de telefoonkosten.
- Verschillende praktijken met hun eigen telefoonnummer in hetzelfde praktijkpand maken gebruik van dezelfde 3CX VoIP centrale.
- Meerdere vestigingen worden bediend door slechts één 3CX VoIP centrale.
- Behoud van het huidige telefoonnummer.
- De boodschap van de lunchpauze schakelt automatisch in.
- U kunt de 3CX VoIP telefooncentrale opschalen van 2 tot 4-8-16 tot maximaal 256 lijnen.
Weekenddienst
- U kunt nooit meer vergeten de weekenddienstboodschap in te schakelen want dit gaat automatisch op het door u vooraf bepaalde moment. bv vrijdag om 14.00 uur.
- U spreekt één maal de weekenddienstboodschap in en gebruikt deze talloze keren.
- U bepaalt ieder weekend welk nummer van de dienstdoende tandarts actueel is.
- De patiënt drukt een toets in en wordt rechtstreeks doorgeschakeld naar de dienstdoende tandarts.
24/7 Ondersteuning.
- Mocht er iets mis gaan tijdens uw weekenddienst, u kunt altijd een beroep doen op onze 24 uurs supportdesk.
Kosten besparing
- De 3CX VoIP telefooncentrale zoekt automatisch aan de hand van het nummer de goedkoopste provider.
- Een 3CX VoIP abonnement (vergelijkbaar met KPN abonnement) is vele malen goedkoper.
- Verschillende praktijken met hun eigen telefoonnummer in hetzelfde praktijkpand maken gebruik van dezelfde 3CX VoIP centrale.
- Meerdere vestigingen worden bediend door slechts één 3CX VoIP centrale.
- Onderling gratis bellen.
Kosten
- Aanschaf VoIP telefoontoestellen.
- Licentie van de 3CX VoIP software.
- Installatie en inrichtingskosten.
- Migratie van uw oude systeem naar het VoIP van PcTech systeem is gratis.
Uitvoering
- Advies over de best passende inrichting voor uw praktijksituatie.
- Opstellen van offerte.
- Plan van aanpak.
- Afspraak om bij u langs te komen voor de installatie.
- Installeren van de software.
- Starten van het migratie traject.
Wij leveren maatwerk en adviseren u over het efficiënt gebruiken van de 3CX VoIP telefooncentrale. Tijdens de installatie blijft uw praktijk bereikbaar. Op het moment van de migratie bent u ongeveer 10 minuten onbereikbaar. Wij lossen dit op door met u het juiste moment van installatie te kiezen zodat uw patiënten zo min mogelijk worden gehinderd.
TabDents
Binnen TabDents is de 3CX VoIP telefooncentrale geïntegreerd met als voordeel dat u direct vanuit de TabPoint agenda én vanuit de behandelkaart door slechts één klik telefonisch contact heeft met de patiënt. Zie voor meer informatie TabDents & VoiP